Monday 25 August 2008

晴天



Verse 1
故事的小黄花
从出生那年就飘着
童年的荡秋千
随记忆一直晃到现在
-
Verse 2:
-
吹着前奏望着天空的我想起花瓣试着掉落.
-
Pre Chorus
为你翘课的那一天
花落的那一天
教室的那一间
我怎么看不见
消失的下雨天
我好想再淋一遍
每想到
失去勇气我还留着,
好想再问一遍,
你会等待还是离开
-
Chorus
刮风这天我试过握着你手
但偏偏雨渐渐大到我看你不见
还要多久我才能在你身边
等待放晴的那天也许我会比较好一点
-
从前从前有个人爱你很久
但偏偏风渐渐把距离吹得好远
好不容易又能再多爱一天
但故事的
最后你好像还是说了拜拜

wonderful song to learn basic guitar hammers and flat picking
-
but haha
Chinese emo song... dunno how many people don't like Chinese enough to NOT want to read it
-

the problem with emoing
is that when you start emoing it becomes a cycle...
-
the human mind/heart works in such a way, that sad people tend to drag out sadder memories, and it intensifies the whole thing.... almost like a multiplier effect of sort(and I don't take econs so pardon me if I'm not applying correctly)
-

No comments:

Post a Comment